יום חמישי, 11 בנובמבר 2010

נשנושים לקראת סופשבוע

לקראת סוף השבוע,כמה פריטים שמזמינים להיכנס בפסיעות רכות ונינוחות לאוירה קצת יותר חגיגית...


                               סל סרוג בעבודת יד עם שפה מעוטרת בגווני ירוק דשא ופונפונים צבעוניים



אני אוהבת את הסלים האלה!!!! הצבעים המרהיבים שמעטרים את שפת הסל,
הגמישות שלו ועם זאת המסיביות שנוצרת בתהליך הסריגה הופכת אותו למתאים למגוון מטרות.
החל כמובן בערימות של פירות צבעוניים שישתלבו נפלא,כדורי צמר למי שסורג,גרביים מגולגלים,
צעצועים ובובות וכולי.


                                    סל שחור סרוג ביד,שפה מעוטרת בשחור ופונפונים צבעוניים



את הסלים הללו ניתן להזמין לפי מידה בשחור או בלבן עם עיטור צבעוני, כפי כשמופיע בתמונות.
לפרטים-ניתן להגיב בסוף הפוסט ולהשאיר לי פרטי מייל או טלפון.
כמו כן,אצלי ניתן למצוא מלאי קטן של סלים איכותיים ומגוונים.רק תשאלו-או תבואו לבקר!!!





תיק שחור-כסוף סרוג ביד,מעוטר בתכשיט ורד בורוד מעושן
                                       
                                  

וכאן גם מבחינים בצבעים...


שני פריטים משולבים לאחד-תיק, נוח לנשיאה,בצבע שחור עם חוט כסף שזור ומנצנץ.
עליו תלויה שרשרת בזהב וטורקיז עם תליון ורד, ועלה זכוכית בצבע ירוק משמח.
את השרשרת ניתן להוריד מהתיק ולענוד בנפרד.הנה:




ועוד אחת:

שרשרת מצופה זהב,חרוזי טורקיז וינטאג' עם תליון ורד בורוד מעושן
                                       

בשלב הזה,כשיש לנו כבר סל מרהיב לאחסן את הפירות שקנינו לשבת,והתחדשנו בתיק סטייליסטי
ובשרשרת ורד מקסימה,מה נשאר???


צמיד בגוונים הודים עשוי  חרוזי זכוכית וקריסטל


צמיד מלאכת מחשבת בגווני שחור-כחול בתוספת ורודים-כתומים וירוקים,תכשיט בעל נוכחות שילך איתכם
גם בבוקר לעבודה,אבל בהחלט גם בערב-עם התיק השחור היפה ותליון הורד שלו.

וכשתחזרו סופסוף מכל הארוחות החגיגיות והבילויים
זה הזמן לחלוץ נעליים,להתרווח על הספה,עם כוס יין,להישען על כרית סרוגה צבעונית,שחיכתה לכם בבית.


כרית סרוגה ביד בגוונים חמים



אמנם רק חמישי בצהריים,אבל אני כבר יודעת איך אני רוצה שייראה סוף השבוע שלי. ואתם?

יום חמישי נעים לכולכם,

נירית


                                       

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יפה ותמונות יפות , שי

אנונימי אמר/ה...

מהמם! בובי, איזה אתר....לתפארת מדינת ישראל! עם כל הקסם שלך והאסטטיקה שפושטת מכל כיוון!

ליאת הלוי כהן אמר/ה...

פשוט מקסים
כל כך צבעוני, מתוק, אסתטי, מיוחד
מתחשק לחטוף את הכל ולפזר בבית
מאחלת המון "ב ה צ ל ח ה"
אשמח לבוא לביקור
ליאת.

סיגל אמר/ה...

הי, אני מעוניינת להזמין כריות סרוגות בגדלים שונים. איך אפשר לקבל הצעת מחיר?

נירית אמר/ה...

הי סיגל-
אחת הבעיות בבלוגר היא שלא ניתן לענות לתגובה בבלוג.תשאירי לי כתובת מייל או תכתבי לי למייל-
הכריות הן בגודל 35x35 או 40x40 ואפשר גם מידות נוספות

זה המייל:

niritskalkam@gmail.com

תודה

נירית