יום שלישי, 9 בנובמבר 2010

צבעים

עולם שלם,מרגש,מקפיץ,מעורר ומפתה
צבעים
מבט אחד בשילוב צבעים מסוים, שולח אותנו לעיתים לתחושות מפתיעות בעוצמתן.

כרית סרוגה צבעונית עם ורד ועלה

במקרה הפרטי שלי,התחושות שמתעוררות בי למראה קומפוזיציה של צבע
שולחות אותי כחץ ניתז מקשת,לשולחן שלי,לחוטים שלי,לחרוזים,בסערה והתרגשות מטלטלת
ובדרך כלל סופו של מחול השדים הזה יהיה כזה:





ובמבט קרוב יותר:



                                                  
                                                         שרשרת מולטי צבעונית


וגם כזה:



                                   תיק קלאץ' סרוג בעבודת יד 100% צמר כבשים בירוק זית
                                   מעוטר בפרח אדום סרוג ועלים
                                              


ועוד אחד לקינוח . כלכך מתוק בצבעוניות שלו,
כלכך עשיר בפרטים, כלכך עושה חשק לקחת אותו ביד, לצרף לג'ינס וחולצה עדינה
ולצאת לסיבוב באוויר הנפלא של הסתיו..



                                          תיק סרוג בעבודת יד,רקום ומעוטר בפרחים ופירות




כל הפריטים המופיעים כאן,נוצרים על ידי באהבה רבה,בסטודיו שלי בגליל.
הם ועוד רבים ומופלאים, מחכים לכם אצלי,וישמחו להיאמץ על ידכם ולשמח אתכם או את אהוביכם.

עד שיקוטלגו כולם ויועלו אחר כבוד,גם לחנות הetsy שלי(בקרוב מאוד!!) ,אתם יותר ממוזמנים ליצור איתי קשר
ולהזמין פריטים שיצבעו לכם את היומיום.


ימים נפלאים,

נירית

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

נירית: את פשוט מוכשרת. העבודות שלך מקסימות. רק הייתי שמחה אם היית מוסיפה טווח מחירים לפריטים