יום שישי, 14 באוקטובר 2011

פרויקט אחד לשבוע : פריט מספר 1

את מה שקרה כאן בימים האחרונים,אפשר היה רק לדמיין-בתחילת השבוע הזה.
ההתרגשות,הציפייה,השמחה,התחושות והרגשות שהציפו את כולנו.

אני מעדיפה להשאיר את כל זה לפוסט אחר-בזמן שבו המצאותו של גלעד,כאן,במעלה הרחוב השני,
תהיה כבר
עובדה קיימת.
עוד מעט.אינשאללה.

 הערב-ערב שבת צלול וקרירררר,ששלח אותי כבר למעלה-לארון,לשלוף את סוויטשירט הפליס המהוה
והאהוב.לא מאמינים? בואו לבקר....
התכנסנו כאן,כדי לחשוף את הפריט הראשון בפרויקט "אחד לשבוע"


חשוב לי שתבינו,שאני מקדישה לסריגה שעות רבות מדי יום.החל מקריאה ולימוד דוגמאות,חיפוש בספרים,
מעקב אחרי סוגי חוטים חדשים והתפתחויות מעניינות בעולם הסריגה,העלאת רעיונות.העברת סדנאות וקורסים,
מענה על שאלות ועוד. כל זה,בנוסף לחיבור דוגמאות וכמובן לסריגה מעשית.


הפריט שיופיע כאן נסרג בהזמנה עבור עינב.
עינב המקסימה, מילדותי השניה בקיבוץ כפר מסריק.
לעינב יש חנות יד שנייה. כמו תיבת אוצרות מתוקה ממנה נשלפות בזו אחר זו עוד ועוד הפתעות משמחות.
בבית שלי יש כבר המון דיירים שהגיעו מתיבת האוצרות של עינב.-
מבטיחה לערוך לכם היכרות איתם בהזדמנות קרובה.

אבל כדי לעורר תאבון,

אלה:



וגם אלה:




בקיצור-שווה!!!!!

עינב,שהיא גם מקסימה כפי שכבר אמרתי,וגם בעלת חושים מחודדים לאיתור מציאות שוות
ובעלת טעם משובח,חשקה בסל. סל בצבע חרדל.

אז ישבתי



































והאור הזהוב של השקיעה שיחק בחרוזים שעל המנורה



וקרא לי לצאת החוצה,לנשום את האויר הנקי ולצפות מערבה,דרך הגפן המטפסת



אל עבר פלא השקיעות



שמשתוללות אל מול עינינו המשתאות



מדי יום ביומו. כאן במקום הקסום הזה. מצפה הילה





ולאט לאט


נולד לו סל.



סל הזהב של עינב















תתחדשי!!!


עד כאן פריט מספר אחד. סל חרדל לסתיו. של עינב. משחק מילים שכזה.

ולפני שנאמר שבת שלום ומבורך



עוד כמה תמונות






ולקינוח , קבלו את הנעליים המדהימות,שרכשתי לי היום אצל סיגלית מ- מטמונית עוד חנות יד שנייה
מדליקה ביותר ,עם התמחות בבגדי רטרו ועוד,בקיבוץ עברון. להתעלף...



והפעם בגרסת ספייה,שמוקדשת באהבה,למורתי  לפוטושופ- דנה ישראלי המקסימה.




המון תודה לשי בעלי האהוב על הפרגון והצילום

שבת שלום

ובשורות טובות טובות

נירית.

2 תגובות:

איתוש אמר/ה...

כל הכבוד אמא!! התמונות והסיפורים מקסימים... אפילו כאן בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הסל הבריק ניצוץ מיוחד,לא דומה לשום דבר אחר...
מבטיח שכשאחזור לארץ נעשה בוק לכל הסלים עם המצלמה הסופר חדשה ומעולה שלי...

נורושה בגליל אמר/ה...

וואו איתוש!!! אני ה-מ-ו-מ-ה.. תודה
ריגשת אותי מאד בני. תמשיך לבלות ולהנות.

נשיקות