יום שישי, 5 בנובמבר 2010

נאמנה למקור...

היומיום נראה לי לעיתים כמו ים.     
יש הצולחים אוקיינוסים מדי יום,יש הצפים את יומם-ימם בשלווה. ויש... את הרוב.
"הרוב" מתעורר בבוקר,משנס מתניים ויוצא לשחיית בוקר.תנועות מדודות,סגנון אישי,
היעדים קרובים, מוכרים וידועים.לאחריהם ממשיכים הלאה. מי בשחיית חתירה מהירה,
מי בסגנון פרפר-בשצף קצף, מי בשחיית חזה מחושבת היטב ומי בציפה נעימה על הגב...

אם מנווטים היטב בים היומיום אפשר גם לשחות למרחקים...






ב"מרחקים" הללו, אליהם אנחנו  נושאים עיניים-פקוחות או עצומות יש אינסוף דברים-חלומות,מקומות שאנחנו שואפים להגיע אליהם,דברים שרצינו לעשות-גדולים,בינוניים וגם קטנטנים. אנשים אהובים שהלב מתגעגע לפגוש וגם המון  טריוויאליות כמו...כמו לסדר גבות...או להרים טלפון.....או לצלם,כדי שיהיה מה לשים בבלוג...

אתמול בין אלף ריצות,צילמתי עוד מספר פריטים אהובים.


היום אחה"צ,אני בכפר-סבא,מעבירה סדנת יום-הולדת להדר.
פגשתי את הדר ואת מיכל(אמא שלה) המקסימות, בפסטיבל הרנסנס שנערך בחג סוכות האחרון במבצר יחיעם.

הדר השתתפה בסדנאות שהעברתי  וסרגה לה במו אצבעותיה,חיש מהר,חגורה מפוארת באדום וצהוב.
כשמיכל התקשרה להזמין אותי להעביר סדנא ביום ההולדת,היא גילתה לי שהדר סורגת צמידים לעצמה
ולחברות בטכניקה שלמדה אצלי. גאווה גדולה!!!
הדר,מאחלת לך יומהולדת שמח !!!!!מחכה לפגוש אתכן היום וליצור יחד.
בפוסט הבא מבטיחה צילומים מהסדנא של הדר.

בסדנאות אני מלמדת טכניקה פשוטה ומאוד מהנה של סריגה באמצעות האצבעות בלבד-ללא מסרגות.
כל אחד יוצא עם פירות עבודתו.יוצרים איש לפי גילו,רצונו ודמיונו-אביזרים,חגורות וגולת הכותרת-סלים ותיקים.

התוצרים בסדנאות יפהפיים, והעבודה - ממכרת!!!(נכון? שרוני ובועז???)
הסדנאות מתקיימות בכל הארץ-רק תזמינו אותי ואני כבר אגיע,עם שלל חוטים, והפתעות נוספות.

הסדנאות מיועדות לילדים,נוער וכמובן למבוגרים. אפשרות נפלאה היא אם אתם בטיול בצפון-תאמו איתי סדנא- אצלי או
אפילו בשטח-מתאים כפעילות משפחתית שמובטח לכם שלא תשכחו!!!!
לתיאום סדנא,אצלכם או אצלי-ניתן לפנות אלי במייל או בטלפונים שיופיעו בסוף הרשומה.

השבוע,גם פתחתי בשעה טובה,את החנות המקוונת הראשונה שלי.בקרוב היא גם תתמלא בהמון פריטים משמחים-
סלים ותיקים רקומים ומקושטים ,תכשיטים שאני מעצבת באהבה גדולה. יש בי תשוקה של ממש ל-להיות בו זמנית,
בעבר ובהווה ,לחבר אותם יחד וליצור עולם של פריטים. פריטים שהם חדשים-ישנים,שמרגישים כמו זמן אחר ומקום אחר
ובו זמנית הם כלכך כאן ועכשיו.









ברוח הדברים האלה,
נותר לי רק לאחל לכולנו שבת קסומה.


להזמנות,שאלות ותיאומים,ניתן לפנות אלי במייל או בטלפון:

niritskalkam@gmail.com

054-7720065
04-9870827

נשתמע בקרוב

נירית.


3 תגובות:

שי אמר/ה...

עיצוב ופילוסופיה - יפה

אורית אמר/ה...

מדהימה אחת!
האתר מקסים. עלמה מהממת. ואת נשמעת מאושרת..

Kash אמר/ה...

היי נירית,
רציתי לשאול עם איזה חוט את משתמשת (או בד) לסריגת אצבעות
תודה דנית